Monday 27 August 2012

Erk. Pelik semacam je rase!

Nak tahu  ape yang aku pelikkan sangat?? hahaha.  Jengjengjeng.... Cer teka..  Er.. SALAH tu!
Mulanya aku ingat famili aku ni ramai sangat. tujuh adik beradik perempuan + seorang lelaki. hm.. tambah-tambah, agak2 jadi berape ahli keluarga aku? Lapan?  korang teka salah ni.. Baca balik betul-betul soalan aku tu. AHLI KELUARGA. campur mak abah jadi sepuluh la ye dop? haa.  waktu arwah kak Ngah ade,
jumlah tu macam banyak je. sebab sekali Arwah bukak tekak dia, mewakili tiga atau empat orang.
arwah memang riuh sikit. bila tahun ni, errk.. tengok adik beradik berkumpul. alahai!  sikit pulak rasenye. hm.. barulah tahu. rindunya nak bersama dengan arwah akak lagi... :(
kalau dia ada, sekali balik raye pun rase macam berpuluh orang ahli keluarga. tahun ni, takde.. rase 
pelik pulak dah!  rase sunyi amat.. hmm. nak buat macam mane dah ajal dye. korang sedekah al fatihah oke? 


No comments:

Post a Comment